Uitnodiging ALV 11 maart 2019

Maandag  11 maart  2019 om 20.00 uur

In een bovenzaal van het Johannescentrum (Moezeldreef 400)

Uitnodiging voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering

Graag nodigen we u uit om aanwezig te zijn op deze jaarvergadering.  Er wordt deze vergadering niet gestemd over ingrijpende zaken, wel wordt uw mening gevraagd bij een aantal onderwerpen. Eigenaren kunnen zo meedenken en besluiten zo samen over alles wat het gebouw en het onderhoud aangaat.

In de bijlagen bij deze mail zitten de verslagen van 2018 en de benodigde stukken om u te informeren. Deze documenten worden tijdens de vergadering ook geprojecteerd op een scherm. Ook staan ze binnenkort op het afgesloten deel van onze website, dat alleen toegankelijk is voor eigenaren. In eerdere nieuwsbrieven hebben we laten weten hoe u daar toegang toe kunt krijgen.

Het financieel jaarverslag begint met een overzicht van de belangrijke gegevens uit alle financiële overzichten, die u nodig heeft voor uw belastingaangifte over 2018. De penningmeester heeft deze benodigde gegevens voor u vast bij elkaar gezet.

Als u niet kunt komen op deze vergadering, kunt u iemand anders machtigen om voor u te komen. U kunt daarvoor het strookje onderaan deze uitnodiging invullen en inleveren bij Toscadreef 1. U kunt ook de inhoud van het strookje ingevuld terugmailen naar het mailadres van de VvE. Ook dat geldt als een machtiging.

Vanaf kwart voor 8 kunt u binnen komen en verwelkomen we u met koffie / thee en een koek.

We hopen u graag op 11 maart te ontmoeten.

1. Opening en welkom

2. Mededelingen en vragen

3. Verslag van de vorige algemene ledenvergadering (zie bijlage verslag ALV 2018).

4. Algemeen jaarverslag over 2018 (zie bijlage).

5. Financieel jaarverslag  (zie bijlage) met verslag van de kascommissie

6. Bestuursverkiezing (zie bijlage)

7. Benoeming van nieuwe kascommissie en aanvulling andere commissies

8. Begroting komend jaar en meerjarenbegroting (zie achteraan de bijlage financieel jaarverslag)

9. Projecten en plannen

10. Vaststellen maandelijkse bijdrage voor 2019

11. Rondvraag

12. Sluiting

Machtiging:  Ondergetekende, ……………………………………………… eigenaar van

Toscadreef / Othellodreef / Tannhaüserdreef  nr ………….. machtigt …………………………………..

om in zijn/haar plaats de Algemene Ledenvergadering  van 11 maart 2019 bij te wonen en namens hem/ haar aan eventuele stemmingen deel te nemen.

Utrecht, datum ……………………………………….

Handtekening (bij een papieren strookje) of mail vanaf eigen mailadres

…………